Motto:
- 9 - 12 mai clasa a II-a
- 16 - 18 mai clasa a IV-a
- 23 - 25 mai clasa a VI-a
Elaborarea prezentului Plan de Dezvoltare Instituțională s-a realizat pornind de la o analiză complexă a situaţiei Şcolii Gimnaziale Nr. 71 în contextul actual al dezvoltării şcolii româneşti şi în strânsă corelaţie cu politicile educaţionale cuprinse în programul de guvernare 2020-2025.
Aici se regăsesc regulamentele unității de învățământ și unităților arondate și membrii consiliului profesoral.
Statutul elevului este un document ce reglementează drepturile și obligațiile elevilor înmatriculați în instituțiile de învățământ. Acesta prevede responsabilitîțile ți drepturile elevilor, precum și condițiile în care aceștia își pot desfășura activitatea în școală. Statutul stabilește, de asemenea, regulile privind disciplina elevilor și sancțiunile aplicabile în cazul încălcării acestor reguli.
Contractul Cadru Educational este un document legal care reglementeaza relațiile dintre părți în contextul furnizării de servicii educaționale. Acesta include clauze și condiții care reglementează drepturile și obligatiile părților, precum și orice alte aspecte legate de servciile educaționale furnizate. Acest document este obligatoriu pentru toate părțile implicate în furnizarea serviciilor educaționale și se utilizează pentru a asigura protecția drepturilor tuturor părților în poziții de egalitate.
Prevenirea și eliminarea actelor de violență și bullying presupune măsuri de educație și de conștientizare a problemelor, precum și măsuri de întărire a autorității școlare și a autorității părinților. Este indicat ca educatorii și părinții să își asume responsabilitatea încurajând comportamentele pozitive și reducând comportamentele negative în rândul copiilor. Educatorii ar trebui să utilizeze metode alternative de disciplinare și să ia măsuri adecvate pentru a combate comportamentele de intimidare și bullying.